kingk

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Kenny Öst - 17 januari 2015 23:42

Så är snart Gävle ett minne blott. En ny karriär och en ny stad väntar där framme.

Jag har alltid haft ganska lätt för att hitta boende,  men det är lite av eb utmaning att få allt att falla samman på ett bra sätt.  Om lite över en månad börjar jag på nya jobbet och än har jag inte lyckats skaffa nått.


Sitter och bläddrar genom dessa annonser på blocket som verkar vara en masstryckt upplaga.  Alla med samma tråkiga krav,  "Rökfri, djurfri, spritfri, tyst och helst student sökes" ?? WTF!! Studenter lever ju på jättelite pengar, och sist jag kollade, festar som fan. Djurfri? finns det nån gulligare än min vapenbroder Frank?? plus, tar liten plats, för det mesta tyst, bra tjuvalarm, gnäller aldrig (vissa undantag) och vill bara få vara med.

 

Här är han valp och bara i början på sina äventyr :)   awww, sötnos

 

 

 

Men det känns skönt att veta att det finns nått där framme som väntar. Den här staden har liksom gjort sitt, och ska jag bo i Sverige så sk ajag då bo i den största staden ;)

 

 


Presentation


Be the King for yourself, and rule your life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards